انگیزش کنکور

جملات فوق العاده انگیزشی

انگیزش کنکور

جملات فوق العاده انگیزشی

انگیزش کنکور
شاید بزرگترین نعمت زندگی برای فتح تمام قله ها "امید" باشه,
امید مثله یک پرنده ی آبیه که بیرون از پنجره خونمون پرواز میکنه,اینکه ما نمیتونیم با دست هامون لمسش کنیم دلیل وجود نداشتنش نیست بله ما میبینیمش وبه ما میگه که واقعیت داره
وبلاگ انگیزش , با گرداوری درخشان ترین جملات انگیزشی , کلیپ های انگیزشی , داستان های انگیزشی , ومصاحبه های انگیزشی ایجاد شده تا به شما "امید" بده
آخرین نظرات
جمعه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۸، ۰۴:۵۵ ب.ظ

بهترین مشاوران کنکور در اهواز

این مطالب حاوی مطالب زیر :

بهترین مشاوران کنکور در اهواز

اسامی بهترین مشاوران کنکور اهواز

بهترین مشاوره کنکور تجربی اهواز

مشاوره کنکور تجربی در اهواز

ادرس مشاوره تحصیلی در اهواز


همیشه دقیقترین معرفی , معرفی از زبان دیگرانه





گردآوری نظرات دانش آموزان راجبه مشاوران خوب کنکور

علی شیرزاد از اهواز خوزستان

من با مشاوره های زیادی صحبت کردم,ولی بیشتر گمراهم میکردن حتی فکر کنم تو کل کشور تعداد انگشت شماری صراط مستقیم کنکور رو بشناسن.
ولی وقتی برای اولین بار با آقای هاشم عباسی صحبت کردم متوجه شدم این جزء همون انگشت شمارهاست...
اگه راستش رو بخواید من وقتی برای اولین بار که با ایشون صحبت کردم قبلش کوچکترین اطلاعاتی راجبه ایشون نداشتم واصلا نمیدونستم کی هستن ولی پس از اولین صحبتی که باهاشون داشتم با خودم گفتم این راز رو میدونه وایشون خیلی پر حرف میزدن و معلوم بود که از نظر اطلاعات آدم پخته ای هستن,برعکس بقیه ی مشاورهایی که قبلا سراغشون رفته بودم....ودیگه اصلا برام مهم نبود حتی اسمشون چیه.
ونتیجش هم این شد که بعد از اینهمه شکست در سالی که پیش دانشگاهی بودم وکنکور دادم ,امسال تنها پس از دو تا آزمون 500 نمره پیشرفت کردم



مژگان پیرامون,پشت کنکور تجربی,استان خوزستان اهواز

قضیه از اونجایی شروع شدکه به پیشنهاد دختر خالم به اولین جلسه ی یک مشاور که از تهران اومده بود اهواز و بچه ها برای مشاورش هر نفر 2 میلیون تومن پرداخت کرده بودن...در همون جلسه متوجه لحن غیر متعارف مشاور و حرفای دور از شآنش شدم....که حتی برای اینکه بچه ها از کارهایی که خلاف نظر مشاوره ایش بود دور کنه سرشون چطور داد میکشید و بی احترامی میکرد نه استدلال علمی نه صحبت اروم و منطقی.....از اونجایی که قبلا هم تو یکی از موسسات معروف این جور رفتارها از مشاور هاش دیده بودم که بعضیاشون چقدر بی شخصیت میشن بعد از گرفتن پول ,این اتفاق باعث شد واقعا باور کنم اقای هاشم عباسی که چند ماه از مشاورم باهاش میگذشت به خدا واقعا گلن واقعا محشرن و نه فقط از نظر  علمی بله از نظر ادب و متانت و شخصیت و برخورد با دانش اموزها واقعا تکن



سال قبل که با خیلی از درخواست مشاوره ها مخالفت میکردن و خیلی هارم جواب نمیدادن , امسال تا دانش آموزهاش زیاد نشدن به نظرم برای ثبت نام پیام بدید , این شماره برای پیام دادن پیدا کردم   09375900192

حتما اسم و رشته و شهرتون بفرستید


شما هم هر نظری که دارید برای ما بفرستید تا در اختیار دیگران قرار بدیم

نظرات (۱)

مشاور من اقای فراهانی بودن و خیلی توی هدفمند بودن کمک کردن و مهم ترین ویژگی که یک مشاور باید داشته باشه رو داشتن اینکه تا اخر مسیر کنار شاگردشون باشن و برای رتبه شدنش پا به پاش بیان 
امیدوارم هرکجا هستن موفق باشن 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی