انگیزش کنکور

جملات فوق العاده انگیزشی

انگیزش کنکور

جملات فوق العاده انگیزشی

انگیزش کنکور
شاید بزرگترین نعمت زندگی برای فتح تمام قله ها "امید" باشه,
امید مثله یک پرنده ی آبیه که بیرون از پنجره خونمون پرواز میکنه,اینکه ما نمیتونیم با دست هامون لمسش کنیم دلیل وجود نداشتنش نیست بله ما میبینیمش وبه ما میگه که واقعیت داره
وبلاگ انگیزش , با گرداوری درخشان ترین جملات انگیزشی , کلیپ های انگیزشی , داستان های انگیزشی , ومصاحبه های انگیزشی ایجاد شده تا به شما "امید" بده
آخرین نظرات

جملات انگیزشی و الهام بخش از آنتونی رابینز

جملات انگیزشی و الهام بخش در مورد موفقیت و انگیزه، باعث می شوند که روزها و هفته های سخت را به راحتی و با باور بیشتری پشت سر بگذاریم و شجاعت دنبال کردن اهداف و رسیدن به رویاهایمان را پیدا کنیم.

در اینجا یک مجموعه بسیار زیبا از 50 جمله انگیزشی و الهام بخش تکان دهنده از آنتونی رابینز انتخاب کردیم که بیشترین بازخورد و اشتراک گذاری را از سوی کاربران داشتند. ( قسمت سوم)



10 جمله انگیزشی از آنتونی رابینز



1- این قدرت نامحدود شما در اهمیت دادن و عشق ورزیدن است که تغییرات بزرگی را در کیفیت زندگی شما ایجاد می کند.
2- فقدان احساس موجب فقدان پیشرفت و انگیزه است.
3- اگر باور داشته باشید که درستکار هستید، یا باور داشته باشید که نادرست هستید، حق با شماست. هر وقتی که در مورد آن خاطر جمع باشید، از آن حمایت خواهید کرد. آن را به خاطر داشته باشید.
4- اگر نمی توانید، تلاش کنید. اگر تلاش کنید، شما می توانید.
5- اگر اصول پایه ای برای چیزهایی که در زندگی می پذیرید نداشته باشید ، به راحتی در میان رفتارها و وضعیت ها یا یک کیفیت از زندگی که پایین تر از چیزی است که سزاوارش هستید منحرف خواهید شد.
6- بیشتر مردم به این خاطر که در انجام کارهای کوچک استاد هستند شکست می خورند.
7- بیشتر مردم تصوری در مورد ظرفیت خارق العاده ای که می توانیم بلافاصله بعد از تمرکز روی همه ی منابع مان در جهت کسب تخصص در یک بخش از زندگی مان کسب کنیم ندارند.
8- موفقیت انجام چیزی است که می خواهید انجام دهید، وقتی که می خواهید، جایی که می خواهید، با کسی که می خواهید به همان اندازه که می خواهید است.
9- تنها انسان هایی که مشکلی ندارند،آنهایی هستند که در گورستانند.
10- هیچ چیزی بیشتر از قدرت که من از طریق تفکر آگاهانه ام دارم قدرت ندارد.


10 جمله انگیزشی از آنتونی رابینز که زندگیتان را تغییر میدهد (قسمت چهارم)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی