پیرو اطلاعیه مورخ 94/8/7 بدین‌وسیله به اطلاع آن دسته از متقاضیان شرکت در پذیرش رشته‌های تحصیلی صرفاً با سوابق تحصیلی آزمون سراسری سال 1394 می‌رساند، نظر به اینکه برخی از مؤسسات به شرح مندرج درذیل این اطلاعیه با توجه به تأیید دفتر گسترش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری پس از تدوین دفترچه راهنما و اطلاعیه قبلی، برای پذیرش دانشجو اعلام ظرفیت نموده‌‌اند، ضمن اعلام کدرشته‌های مربوط متقاضیان می‌توانند براساس ضوابط و شرایط مندرج در دفترچه راهنمای مزبور و همچنین با توجه به کدرشته‌ محل‌های جدید و توضیحات مندرج در این اطلاعیه، نسبت به انتخاب رشته خود در زمان تعیین شده مبادرت نمایند. 

همچنین با توجه به اعلام تکمیل ظرفیت برای برخی از رشته‌محلها از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شرح جداول مندرج دراین اطلاعیه منحصراً آن دسته از داوطلبان شرکت کننده در گروه آزمایشی علوم تجربی که باتوجه به مندرجات کارنامه اولیه آزمون سراسری سال 94 مجاز به انتخاب رشته بوده اند، مجازبه کدرشته‌های تحصیلی بند «ب» این اطلاعیه می‌باشند و متقاضیان جدید و یا داوطلبان غایب آزمون، اجازه انتخاب این کدرشته‌ محل‌ها را ندارند.

تذکر مهم: چنانچه پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون سراسری سال 1394، در ردیف پذیرفته شدگان نهایی کدرشته محل‌های بند «ب» این اطلاعیه قرار بگیرند، قبولی قبلی آنها کان‌لم‌یکن تلقی گردیده و اجازه ادامه تحصیل در رشته قبولی قبلی خود را نخواهند داشت.

لازم به ذکر است با توجه به مراتب فوق این امکان برای داوطلبان فراهم می‌شود که بتوانند تا روز دوشنبه مورخ 94/8/18 نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام نمایند. ضمناً داوطلبانی که قبلاً فرم ثبت‌نام و انتخاب رشته خود را تکمیل نموده‌اند، در صورت تمایل می‌توانند با مراجعه به بخش ویرایش، نسبت به ویرایش و یا اصلاح کدرشته محل‌های انتخابی خود اقدام نمایند.

کد رشته محل ها

علوم آزمایشگاهی پردیس کیش   25 نفر

پزشکی آبادان   7 نفر

پزشکی اراک    10 نفر

پزشکی کرج      5 نفر

پزشکی بیرجند  9 نفر

پزشکی زابل     5 نفر

پزشکی شیراز   15 نفر

داروسازی شیراز  15 نفر

داروسازی زابل     6 نفر

داروسازی کرج      5 نفر

دندان پزشکی کرج 5 نفر

دندان پزشکی بیرجند 5 نفر

دندان پزشکی شیراز 15 نفر

دانلود دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت پردیس ها آبان 94

Download