انگیزش کنکور

جملات فوق العاده انگیزشی

انگیزش کنکور

جملات فوق العاده انگیزشی

انگیزش کنکور
شاید بزرگترین نعمت زندگی برای فتح تمام قله ها "امید" باشه,
امید مثله یک پرنده ی آبیه که بیرون از پنجره خونمون پرواز میکنه,اینکه ما نمیتونیم با دست هامون لمسش کنیم دلیل وجود نداشتنش نیست بله ما میبینیمش وبه ما میگه که واقعیت داره
وبلاگ انگیزش , با گرداوری درخشان ترین جملات انگیزشی , کلیپ های انگیزشی , داستان های انگیزشی , ومصاحبه های انگیزشی ایجاد شده تا به شما "امید" بده
آخرین نظرات

سلاااام دوستای گللللللللللم


توی این پست قراره ا
فشا کنم مهندس عباسی

کی هستن!!





بدو بیااااااااا


خب...برای معرفی ایشون؛نیازی ب تاریخ تولد و محل تولد و....نیس!

میخوام از توانایی هاشون بگم و از تاثیراتی ک من گرفتم؛البته دوستان عزیز دیگه

 هم ک دانش آموز ایشون ان یا جواب سوالاشونو گرفتن؛میتونن تو این پست  فعالیت کنن.

مهندس عباسی....کیست؟مسئله این است!

من اتفاقی با وب ایشون آشنا شدم؛آدم سخت پسندی هستم و ب سختی

 بعد از ماه ها تلاش و تحقیق در مورد مشاورای مختلف وب ایشونو پیدا کردم


2ماه و نیم پیش...کامنت گذاشتم و اولین تماسو گرفتم.بعد از اولین تماس ب طور

 شگفت انگیزی هیپنوتیزم شدم
و ذهنم روی حرفای ایشون تنظیم شد


رفته رفته توی روشایی ک ایشون گفته بودن خبره شدم؛و موفقیتای خوبی هم کسب کردم...

همه تعجب کرده بودن....در این حد:

اما من تعجب نکردم چون از اولشم ب توانایی های ایشون اعتماد داشتم.....

روشای ایشون با روشای همه مشاورا فرق داره.حرفای ایشون....حتی!!!

راستش دفعات اول برای امتحان ایشون یه سوالو هم از ایشون پرسیدم

 و هم از 3 تا مشاور دیگه؛ولی جواب ایشون جاااااامع ترین و کاملترین بود....


ایشون برای هر سوالمون جواب های مناسب و منطقی ارائه میدن...


هرسوالی هم ک بپرسیم جواب قاطعی میگیریم.

من توی ماه اول و تماس هایی ک گرفته بودم؛هدفمو پیدا کردم

 و تونستم ب آینده امیدوار بشم!!

 بد نیس بدونید دوستای بنده همه

میگن ایشون جادو میکنن!!!!!!!!!!!!!!



جالبه ک ایشون در برابر مشاوران کلاه بردار و همچنین بی مزیت

هزینه خیلی کمی دریافت میکنن و هزینه مشاوره عاااااااالی

 و اصلی شونو دریافت نمیکنن...

همون تماس اول کافی بود تا بنده ب توانایی ایشون پی ببرم

 و برنامه ریزی آیندمو ب ایشون بسپرم

شما هم بهتره بدونین ک آقای عباسی از نظر من تنها کسی

 هستن ک بدون هیچ چشم داشتی() دارن

ب ما کمک میکنن تا پیشرف کنیم...



 بهترین گزینه ای هستن ک برای مشاوره ب شما پیشنهاد میکنم.

پیشرفت و تلاش زمانی اتفاق می افته ک انسان یه راهنمای خوب داشته باشه...

تا راه رو ب انسان نشون بده و در مواقعی ک دانش آموز داشت می اوفتاد

 دستشو بگیره و بازهم بهش انگیزه بده؛کسی ک خودش راه رو بشناسه....

اگه شما تا الان هنوز در انتخاب ایشون مردد بودین،بهتره با اطمینان بهترین مشاور تاریخ

رو انتخاب کنین...

هرکسی ک میتونه ایشون رو ب نحوی معرفی کنه،میتونه نظر بذاره...

منتظریییییییییییییییییییییم

میتونین سوالاتتونو هم بپرسید


) 
-
1
+
9
سجاد
پنجشنبه 20 فروردین 1394 11:49 ب.ظ
سلام،به نظر من اقای عباسی ،خیلی زیبا ،خیلی صبور،،خیلی مهربان، خیلی فهیم ،هستن،تو این دوره زمونه که همه به فکر بدست اوردن پول هستن ،ایشون به فکر عاقبت به خیری ،جوانای کشور،
با اجازه من ،از طرف همه بچه ، از پدر ومادر اقای عباسی به خاطر این چنین فرزندی تشکر میکنم .
پاسخ زهـــرا : سلاااااااااااااام

بلللللله...منم ب پدرو مادرشون ب خاطر داشتن چنین فرزندی تبریک میگم...
همه این خصوصیتا فقط ذره ای از همه اخلاقیاتشون بود و همچنین زیبایی....
راستی اگه صبور نبودن من الان دانش آموزشون نبودم

آقـــــــــای عباسی هممون از شما مچکریم



ما بچه های آفتابی منتظر اضافه شدن شما ب جمع پرتلاش و گرممون هستیم



لینک صفحه ای شامل اطلاعات تماس این مشاور


هاشم عباسی-چگونه میتوانیم رتبه ی برتر کنکورسراسری شویم



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی